Huawei a anunțat astăzi faptul că veniturile companiei pe anul 2014 au fost în creștere, depășind pentru prima dată pragul de 10 miliarde de dolari.
Veniturile din vânzări înregistrate de Huawei Consumer Business Group au ajuns la 12,2 miliarde de dolari (o creștere cu 30%), în anul 2014 aceștia livrând 138 de milioane de dispozitive.
Pe segmentul de telefoane inteligente, comparativ cu anul 2013, compania a înregistrat o creștere de 45%, livrând 75 de milioane de smartphone-uri.
De asemenea, trebuie remarcat faptul că vânzările de smartphone-uri premium au crescut cu 18%. Ascend P7, cu 4 milioane de bucăți vândute, și Ascend Mate, cu 2 milioane de unități vândute, sunt telefoanele care au contribuit cel mai mult la aceste creșteri înregistrate de Huawei.
Linia de produse Honor, care și-a făcut intrarea pe piețele europene spre sfârșitul anului trecut, a contribuit și ea prin 20 de milioane de unități vândute, în special prin modelele Honor 3C (8 milioane de unități) și Honor 3X (4 milioane de unități).
Un alt model care a generat un interes crescut, în special pe piețe precum cele din India, a fost Honor 6, care la 300$ oferă un display FullHD de 5 inch, procesor octa-core HiSilicon Kirin 920, 3GB memorie RAM, 16/32GB memorie internă, LTE, cameră principală și secundară de 13, respectiv 5 MP, precum și o baterie de 3100 mAh.